Opis stanowiska:
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu;
- przygotowanie umów, zamówień, aneksów i raportów finansowych w wewnętrznym systemie zarządzania projektami;
- dbanie o właściwy obieg dokumentów księgowych, umów i korespondencji;
- archiwizacja dokumenacji;
- organizowanie spotkań, rezerwacja sal konferencyjnych i cateringu;
- dbanie o zaopatrzenie biura;
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2) – kryterium obowiązkowe;
- wymagane minimum roczne doświadczenie na stanowisku administracyjnym;;
- znajomość obsługi pakietu MS Office;
- skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- wysoka kultura osobista oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy.
Oferujemy:
- pracę w ścisłym Centrum Warszawy;
- profesjonalne przygotowanie kandydatów do pracy;
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio u naszego Klienta;
- atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia;