Skip to content
Menu
Menu

Office Assistant

Dla naszego klienta, renomowanej firmy z branży nieruchomści, poszukujemy osoby zainteresowanej pracą na stanowisku Office Assistant.

Zakres obowiązków:

  • ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
  • dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentacji (w tym również elektroniczny obieg dokumentów);
  • obsługa połączeń telefonicznych;
  • obsługa i nadzór nad kalendarzem sal konferencyjnych, a także ich przygotowanie przed zaplanowanym spotkaniem;
  • zapewnienie prawidłowego funkcjonowania pracy biura;
  • dbanie o zapatrzenie biura w materiały biurowe, spożywcze i marketingowe;
  • koordynacja serwisów zewnętrznych np.: kurierzy, serwis sprzątający, serwis elektryczny, serwis IT, serwis drukarek itp.;
  • realizacja innych zadań administracyjnych.

Wymagania:

  • minimum rok doświadczenie na podobnym stanowisku;

  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1;

  • znajomość obsługi pakietu MS Office;

  • skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;

  • wysoka kultura osobista;

  • komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole;
  • prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie bezpośrednio przez naszego klienta w oparciu o umowę o pracę;

  • możliwość rozwoju i doskonalenia kompetencji zawodowych w ramach współpracy;

  • ciekawą pracę pełną wyzwań w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;

  • doskonałą atmosferę pracy.

 

Aplikuj

 


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/mkmsupport/ftp/mkmwww/wp-content/plugins/talentbase/templates/form.php on line 30
Szczegóły oferty

Stanowisko:

Wymagane języki:

Wymiar czasu pracy:

Pozostałe oferty