Dla naszego klienta, renomowanej firmy z branży nieruchomści, poszukujemy osoby zainteresowanej pracą na stanowisku Office Assistant.
Zakres obowiązków:
- ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
- dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentacji (w tym również elektroniczny obieg dokumentów);
- obsługa połączeń telefonicznych;
- obsługa i nadzór nad kalendarzem sal konferencyjnych, a także ich przygotowanie przed zaplanowanym spotkaniem;
- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania pracy biura;
- dbanie o zapatrzenie biura w materiały biurowe, spożywcze i marketingowe;
- koordynacja serwisów zewnętrznych np.: kurierzy, serwis sprzątający, serwis elektryczny, serwis IT, serwis drukarek itp.;
- realizacja innych zadań administracyjnych.
Wymagania:
-
minimum rok doświadczenie na podobnym stanowisku;
-
znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1;
-
znajomość obsługi pakietu MS Office;
-
skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
-
wysoka kultura osobista;
- komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole;
-
prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
-
stabilne zatrudnienie bezpośrednio przez naszego klienta w oparciu o umowę o pracę;
-
możliwość rozwoju i doskonalenia kompetencji zawodowych w ramach współpracy;
-
ciekawą pracę pełną wyzwań w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
-
doskonałą atmosferę pracy.