Skip to content
Menu
Menu

Office Manager

Poszukujemy osób zainteresowanych pracą w dynamicznie rozwijającej się polskiej kancelarii prawnej na stanowisku Office Manager.

Doradztwo personalne i pośrednictwo pracy nr certyfikatu 5406.

Zakres obowiązków:

  • zarządzanie zespołem pracowników działu administracyjnego Kancelarii;
  • administracja benefitami dla pracowników;
  • dbanie o zaopatrzenie biura i negocjowanie kontraktów z dostawcami usług;
  • współpraca z działem finansowym w obszarze płatności związanych z funkcjonowaniem biura;
  • onboarding nowych pracowników;
  • opieka nad newsletterem Kancelarii.

Wymagania:

  • 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku;
  • komunikatywność i wysokie umiejętności organizacyjne;
  • samodzielność, terminowość i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań.

Oferujemy:

  • kontrakt B2B na okres roku (zastępstwo) z możliwością przedłużenia na stałe;
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów.

 

Aplikuj

 


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/mkmsupport/ftp/mkmwww/wp-content/plugins/talentbase/templates/form.php on line 30
Szczegóły oferty

Stanowisko:

Wymagane języki:

Wymiar czasu pracy:

Pozostałe oferty