Poszukujemy osób zainteresowanych pracą w dynamicznie rozwijającej się polskiej kancelarii prawnej na stanowisku Office Manager.
Doradztwo personalne i pośrednictwo pracy nr certyfikatu 5406.
Zakres obowiązków:
- zarządzanie zespołem pracowników działu administracyjnego Kancelarii;
- administracja benefitami dla pracowników;
- dbanie o zaopatrzenie biura i negocjowanie kontraktów z dostawcami usług;
- współpraca z działem finansowym w obszarze płatności związanych z funkcjonowaniem biura;
- onboarding nowych pracowników;
- opieka nad newsletterem Kancelarii.
Wymagania:
- 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku;
- komunikatywność i wysokie umiejętności organizacyjne;
- samodzielność, terminowość i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań.
Oferujemy:
- kontrakt B2B na okres roku (zastępstwo) z możliwością przedłużenia na stałe;
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów.