Dla naszego klienta – prestiżowej Kancelarii Prawnej poszukujemy osoby zainteresowanej pracą na stanowisku:
Office Manager.
Lokalizacja: Gdańsk
NR CERTYFIKATU 5406
Zakres obowiązków:
- planowanie, organizowanie i kontrolowanie procesów organizacyjnych,
- codzienne zarządzanie biurem oraz Zespołem Administracji;
- udział w tworzeniu, wdrażaniu i nadzorowaniu przestrzegania procedur;
- obsługa procesów kadrowych, w tym: onboarding, teczki pracownicze, czynny udział w procesach rekrutacyjnyh;
- przygotowywanie rozliczeń czasu pracy Prawników (billing),
- wystawianie faktur sprzedażowych i koordynacja prawidłowego przepływu wszystkich dokumentów księgowych;
- wsparcie w procesie sporządzania ofert i umów z kontrahentami oraz ich rejestracja;
- przygotowywanie raportów;
- inne zlecone zadania.
Wymagania:
- 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
- doświadczenie administracyjne w kancelarii prawnej będzie dodatkowym atutem;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2) – kryterium obowiązkowe;
- znajomość obsługi pakietu MS Office;
- wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia, planowania, organizacji pracy oraz ustalania priorytetów;
- samodzielność, otwartość na wyzwania, odpowiedzialność i komunikatywność;
- umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu;
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- profesjonalne przygotowanie kandydatów do pracy;
- stabilne zatrudnienie bezpośrednio u naszego Klienta;
- atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia.