Opis stanowiska:
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura;
- obsługa wewnętrznego systemu, weryfikacja poprawności danych kontrahentów;
- zarządzanie budżetem administracyjnym, analiza i stały monitoring aktualnych warunków współpracy i kontraktów z podwykonawcami;
- przygotowanie projektów umów według wytycznych;
- nadzorowanie obiegu dokumentów finansowych oraz korespondencji;
- pomoc w przygotowywaniu i edytowaniu dokumentacji;
- wsparcie przy organizacji eventów firmowych;
- kontakt z urzędami oraz firmami zewnętrznymi;
- inne zlecone zadania administracyjne.
Wymagania:
- trzy lata doświadczenia w administracji biurowej w biznesowym środowisku – kryterium obowiązkowe;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2) – kryterium obowiązkowe;
- znajomość obsługi pakietu MS Office;
- wysoko rozwinięte umiejętności planowania, organizacji pracy oraz ustalania priorytetów;
- samodzielność, otwartość na wyzwania, odpowiedzialność i komunikatywność;
- umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu;
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- pracę w ścisłym centrum Warszawy;
- stabilne zatrudnienie bezpośrednio przez naszego klienta w oparciu o umowę o pracę;
- możliwość rozwoju i doskonalenia kompetencji zawodowych w ramach współpracy;
- ciekawą pracę pełną wyzwań w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- pracę w dobrej atmosferze w profesjonalnym zespole;
- profesjonalne przygotowanie kandydatów do pracy.