Opis stanowiska:
- Przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby budowania strategii realizacji projektów przez kilkudziesięcioosobowy zespół prawników;
- Bieżąca analiza map procesów, synteza, prognoza i przygotowywanie rekomendacji strategii i ulepszeń procesów;
- Czuwanie nad obsługą kluczowych Klientów – obsługa merytoryczna, obsługa administracyjna, finansowa, raportowanie do Klienta;
- Organizacja i nadzór nad prawidłową realizacją projektów przez zespół;
- Planowanie krótko i długoterminowych rekrutacji nowych pracowników w zależności od nakładu pracy i prognoz;
- Współpraca z działem Administracji w celu realizacji założonych celów;
- Planowanie i koordynacja obsady zastępstw procesowych;
- Weryfikacja dokumentacji projektowej pod kątem zgodności ze standardami wdrażanych procedur.
Wymagania:
- Min. 2 lata doświadczenia w obszarze zarządzania projektami;
- Znajomość środowiska usług doradczych;
- Znajomość trendów w IT w obszarze zarządzania projektami;
- Umiejętność budowania relacji ze współpracownikami oraz konsekwentnego zarządzania zespołem specjalistów;
- Wysoko rozwinięte kompetencje miękkie;
- Samodzielność i samodyscyplina w dotrzymywaniu terminów realizacji projektów.
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia;
- Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i kwalifikacji;
- Bogaty pakiet benefitów;
- Praca w godzinach 9-17 (kwestia do ustalenia);
- Możliwość częściowej pracy zdalnej.