Skip to content
Menu
Menu

Senior Executive Assistant

Poszukujemy osób zainteresowanych pracą w globalnej firmie doradczej działającej w obszarze rynku nieruchomości komercyjnych na stanowisku Senior Executive Assistant

Zakres obowiązków:

  • Asystowanie Dyrektorowi oraz koordynacja projektów związanych z komunikacją wewnętrzną pomiędzy wszystkimi działami i biurami zagranicznymi Firmy;
  • Wsparcie projektów realizowanych dla klientów Firmy;
  • Research rynku, praca na wielu źródłach danych i ich analiza;
  • Wsparcie w przygotowaniu planów biznesowych oraz budżetów;
  • Tworzenie executive summary / podsumowań tekstów;
  • Przygotowywanie prezentacji (głównie w programie PowerPoint);
  • Archiwizacja i strukturyzowanie dokumentów;
  • Opracowywanie treści do publikacji wewnętrznych i zewnętrznych (po polsku i po angielsku);
  • Organizowanie spotkań Dyrektora, warsztatów dla klientów oraz dla pracowników Firmy;
  • Zarządzanie kalendarzem Dyrektora oraz skrzynką e-mail;
  • Organizowanie podróży służbowych oraz rozliczenia delegacji Dyrektora;

Podsumowanie: praca administracyjna to ok. 20-30% obowiązków na tym stanowisku, pozostała część to praca zadaniowa przy projektach, reprezentowanie przełożonego podczas spotkań, koordynacja realizacji zleceń dla klientów komercyjnych, research, analizy i praca z tekstem.

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2/C1);
  • Minimum 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku asystenckim;
  • Umiejętność analitycznego myślenia;
  • Umiejętność pozyskiwania danych rynkowych z różnych źródeł i ich analizy;
  • Umiejętność pisania i redagowania różnych rodzajów tekstów (do prezentacji, wywiadów, artykułów, social media itp.);
  • Dobra organizacja pracy;
  • Dokładność i terminowość.

Oferujemy:

  • Pracę w trybie hybrydowym (przez pierwsze 6 miesięcy zatrudnienia praca głównie w biurze);
  • Pracę w Firmie, która wielokrotnie otrzymywała tytuł Najlepszy Pracodawca oraz Inwestor w Kapitał Ludzki;
  • Opiekę medyczną z pełną rehabilitacją, pakiet kafeteryjny (w tym m.in. karta Multisport) oraz inne benefity
  • Jasno określone plany rozwoju oraz bogaty program szkoleń dopasowany do realnych potrzeb
  • Miłą i przyjazną atmosferę pracy.

 

Aplikuj

 


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/mkmsupport/ftp/mkmwww/wp-content/plugins/talentbase/templates/form.php on line 30
Szczegóły oferty

Stanowisko:

Wymagane języki:

Wymiar czasu pracy:

Pozostałe oferty