W imieniu naszego klienta – renomowanej i stabilnej rynkowo firmy z branży wyposażenia wnętrz – poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku Specjalisty ds. administracji i logistyki
Zakres obowiązków:
- bieżąca obsługa zamówień produktów z fabryk w Hiszpania, Włoszech, Niemczech, Holandii;
- obsługa płatności;
- fakturowanie i weryfikacja płatności oraz stanów magazynowych w systemie WF-MAG;
- ścisła współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym;
- kontakt i współpraca z działem logistyki w sprawie wysyłek i dostaw do klientów;
- koordynowanie sprawnego obiegu dokumentów w firmie.
Wymagania:
- minimum dwuletnie doświadczenie w dziale logistyki, zakupów, księgowości, obsłudze płatności lub administracji biurowej;
- doświadczenie w pracy z dokumentami finansowymi;
- wykształcenie wyższe – mile widziane kierunki: finanse, księgowość, logistyka;
- znajomość j. angielskiego na poziomie zaawansowanym (B2) – codzienny kontakt z językiem;
- mile widziana znajomość programu WF-MAG;
- biegła znajomość pakietu MS OFFICE;
- znajomość rynku wyposażenia wnętrz będzie atutem;
- poszukujemy osoby dokładnej, systematycznej i samodzielnej.
Oferujemy:
- umowę o pracę w stabilnej firmie z 25 letnim doświadczeniem na rynku oświetlenia i wyposażenia wnętrz;
- praca w biurze (elastyczne godziny rozpoczęcia pracy);
- wyjazdy na targi branżowe (m. in. Włochy, Niemcy, Francja);
- prywatna opieka medyczna;
- dofinansowanie do szkoleń i kursów;
- przyjemna, rodzinna atmosfera pracy.