Skip to content
Menu
Menu

Specjalista ds. IT / Help Desk do Zespołu IT

W imieniu naszego Klienta – prestiżowej międzynarodowej kancelarii prawnej
poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:

SPECJALISTA DS. IT / HELP DESK DO ZESPOŁU IT

Zakres obowiązków:

  • wsparcie funkcjonalne i techniczne ok. 160 użytkowników (pierwsza linia wsparcia);
  • analiza i rozwiązywanie problemów ze sprzętem, oprogramowaniem, serwerami;
  • podłączanie i konfiguracja urządzeń peryferyjnych;
  • rejestracja zgłoszeń i przekazywanie do drugiej linii wsparcia (zespół w UK);
  • instalacja i konfiguracja stacji roboczych, systemów i aplikacji, nadawanie dostępów i uprawnień do systemów, aktualizacja oprogramowania, wdrażanie kopii zapasowych, systemów bezpieczeństwa i antywirusowych;
  • czynności związane z obsługą informatyczną spotkań online;
  • ścisła współpraca z IT Managerem.

Wymagania:

  • ok. 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
  • umiejętność diagnozowania sprzętu i oprogramowania (desktopy, laptopy, drukarki, urządzenia mobilne (iOS);
  • znajomość środowiska Windows i pakietu MS Office,
  • mile widziana umiejętność administrowania kontami w oparciu o Active Directory;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2;
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
  • dyspozycyjność w godzinach 9-17.

Oferujemy:

  • pracę w zgranym i wspierającym się zespole;
  • dowolną formę współpracy – w zależności od preferencji kandydata;
  • bogaty pakiet benefitów niezależny od wybranej formy współpracy;
  • szeroki pakiet szkoleń;
  • doskonałą atmosferę pracy w nowym biurze zlokalizowanym tuż przy metrze Świętokrzyska.

 

Aplikuj

 

Szczegóły oferty

Stanowisko:

Wymagane języki:

Wymiar czasu pracy:

Pozostałe oferty