W imieniu naszego Klienta – prestiżowej międzynarodowej kancelarii prawnej
poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
SPECJALISTA DS. IT / HELP DESK DO ZESPOŁU IT
Zakres obowiązków:
- wsparcie funkcjonalne i techniczne ok. 160 użytkowników (pierwsza linia wsparcia);
- analiza i rozwiązywanie problemów ze sprzętem, oprogramowaniem, serwerami;
- podłączanie i konfiguracja urządzeń peryferyjnych;
- rejestracja zgłoszeń i przekazywanie do drugiej linii wsparcia (zespół w UK);
- instalacja i konfiguracja stacji roboczych, systemów i aplikacji, nadawanie dostępów i uprawnień do systemów, aktualizacja oprogramowania, wdrażanie kopii zapasowych, systemów bezpieczeństwa i antywirusowych;
- czynności związane z obsługą informatyczną spotkań online;
- ścisła współpraca z IT Managerem.
Wymagania:
- wsparcie funkcjonalne i techniczne ok. 160 użytkowników (pierwsza linia wsparcia);
- analiza i rozwiązywanie problemów ze sprzętem, oprogramowaniem, serwerami;
- podłączanie i konfiguracja urządzeń peryferyjnych;
- rejestracja zgłoszeń i przekazywanie do drugiej linii wsparcia (zespół w UK);
- instalacja i konfiguracja stacji roboczych, systemów i aplikacji, nadawanie dostępów i uprawnień do systemów, aktualizacja oprogramowania, wdrażanie kopii zapasowych, systemów bezpieczeństwa i antywirusowych;
- czynności związane z obsługą informatyczną spotkań online;
- ścisła współpraca z IT Managerem.
Oferujemy:
- pracę w zgranym i wspierającym się zespole;
- dowolną formę współpracy – w zależności od preferencji kandydata;
- bogaty pakiet benefitów niezależny od wybranej formy współpracy;
- szeroki pakiet szkoleń;
- doskonałą atmosferę pracy w nowym biurze zlokalizowanym tuż przy metrze Świętokrzyska.