Opis stanowiska:
- przygotowywanie prezentacji w MS PowerPoint, edycja i formatowanie dokumentów w MS Word;
- uczestniczenie w wewnętrznych spotkaniach Zarządu;
- uczestniczenie w spotkaniach z Inwestorami, sporządzanie notatek i follow-up’ów;
- pomoc w przygotowywaniu materiałów informacyjnych;
- odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie biura;
- koordynacja korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej;
- pomoc w kompletowaniu i archiwizowaniu dokumentacji;
- inne zlecone zadania administracyjne.
Wymagania:
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. C1) – kryterium obowiązkowe – praca w tym języku na porządku dziennym;
- wykształcenie ekonomiczne lub pokrewne (ewentualnie ostatni rok studiów);
- chęć rozwoju w branży Real Estate;
- znajomość obsługi pakietu MS Office;
- samodzielność, skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- zatrudnienie bezpośrednio przez naszego klienta;
- atrakcyjne wynagrodzenie;
- rozwój zawodowy w błyskawicznie rozwijającym się Funduszu Inwestycyjnym zarządzanym przez wybitnych specjalistów z branży Real Estate;
- praca w godz. 9:00-17:00 lub 10:00-18:00.