Opis stanowiska:
Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku będą należały m.in.:
- wsparcie użytkowników sieci lokalnej i obsługa Help Desk;
- instalacja, konfiguracja i utrzymanie sprzętu komputerowego;
- instalacja, serwis i kontrola oprogramowania komputerowego;
- zarządzanie środkami trwałymi IT;
- administracja użytkownikami oraz ich uprawnieniami w domenie Active Directory;
- administracja oraz monitorowanie serwerów Windows;
- opieka nad systemem antywirusowym (McAfee);
- tworzenie dokumentacji technicznej oraz dokumentowanie swojej pracy;
- udział w projektach IT.
Wymagania:
- znajomość systemów operacyjnych Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows Server 2003/2008, Linux;
- znajomość protokołu TCP/IP, sieci LAN/WAN;
- znajomość systemu pocztowego MS Exchange 2010;
- znajomość usług Windows Active Directory;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
- znajomość środowiska VMware;
- bardzo dobra znajomość architektury komputerów;
- umiejętność obsługi urządzeń peryferyjnych typu: drukarka, kserokopiarka, fax, projektory multimedialne;
- umiejętność konfiguracji urządzeń mobilnych;
- znajomość j. angielskiego umożliwiająca czytanie dokumentacji technicznej;
- umiejętność zarządzania czasem i ustalania priorytetów;
- inicjatywa i dynamika w działaniu;
- samodzielność i odpowiedzialność;
- duża chęć do uczenia się, zdobywania nowych umiejętności i ciągłego samodoskonalenia;
- umiejętność pracy w zespole;
- mile widziani studenci IV/V roku informatyki.
Oferujemy:
- elastyczne godziny pracy;
- pracę w przyjaznej atmosferze;
- możliwość uzyskania praktycznej wiedzy i rozwoju osobistego.