Opis stanowiska:
Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku będą należały m.in.:
- bieżąca weryfikacja i księgowanie dokumentów;
- bieżąca kontrola i rozliczanie kont rozrachunkowych oraz rejestrów;
- fakturowanie, kontrola płatności;
- nadzór nad rozliczaniem podatków (VAT, CIT);
- przygotowywanie rocznych sprawozdań finansowych i doradztwo podatkowe.
Wymagania:
- biegła znajomość j. angielskiego;
- doświadczenie w pracy w księgowości na samodzielnym stanowisku min. 2 lata;
- praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa bilansowego i podatkowego;
- praktyczna znajomość MSR/MSSF oraz Ustawy o Rachunkowości;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera;
- odpowiedzialność i sumienność w wykonywaniu obowiązków;
- samodzielność.
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę lub współpracę;
- atrakcyjne wynagrodzenie.