Opis stanowiska:
Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będą należały m.in.:
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura;
- wystawianie faktur sprzedażowych oraz rozliczanie kosztów;
- współpraca z biurem rachunkowym;
- współpraca z dostawcami materiałów biurowych
- organizacja i rozliczanie podróży służbowych Prezesa Firmy;
- dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji;
- prowadzenie rejestru umów oraz bazy klientów;
- kontakt z klientami Firmy;
- inne prace biurowe zlecone przez Prezesa Firmy.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – kryterium obowiązkowe;
- wykształcenie techniczne wyższe lub wyższe niepełne (dodatkowym atutem będzie dyplom ukończenia studiów na Politechnice);
- min. rok doświadczenia w pracy administracyjnej;
- zaawansowana znajomość obsługi programów pakietu MS Office;
- skrupulatność, rzetelność i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań.
Oferujemy:
- możliwość rozwoju zawodowego w prężnie rozwijającej się spółce technologicznej, realizującej projekty globalne;
- możliwość rozwoju zawodowego w branży technologicznej;
- miłą atmosferę pracy;
- stabilne zatrudnienie oraz atrakcyjne wynagrodzenie.