Opis stanowiska:
- przygotowywanie dokumentacji i raportów na potrzeby działu HR;
- koordynwanie procesu zatrudnienia nowych pracowników;
- aktualizowanie bazy danych;
- bliska współpraca z zagranicznymi oddziałami oddziałami firmy (w j. niemieckim lub j. angielsim);
- dbanie o prawidłowy przepływ informacji oraz obieg dokumentów i korespondencji;
- wsparcie działu HR w realizacji bieżących projektów.
Wymagania:
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom B2) – kryterium obowiązkowe;
- znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (poziom B2) – kryterium obowiązkowe;
- znajomość programu MS Excel na poziomie zaawansowanym;
- wysoko rozwinięte umiejętności planowania, organizacji pracy oraz ustalania priorytetów;
- umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu;
- minimum rok doświadczenia zawodowego w administracji, doświadczenie w dziale HR będzie dodatkowym atutem;
- znajomość obsługi pakietu MS Office.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio przez naszego Klienta;
- bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych;
- mozliwość rozwoju oraz liczne szkolenia;
- doskonała atmosfera pracy.