Opis stanowiska:
Stanowisko dotyczy pracy w dziale wewnętrznym kancelarii. Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będą należały m.in.:
- weryfikacja poprawności i zarządzanie obiegiem dokumentów finansowych;
- ścisła współpraca z centralą w Niemczech;
- wystawianie faktur, kontrola i rozliczanie płatności, obsługa kont bankowych;
- nadzór nad systemem płatności i współpraca z bankami;
- księgowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym Optima oraz Płatnik;
- przygotowywanie deklaracji i sprawozdań finansowych samodzielnie lub pod nadzorem przełożonego;
- przygotowywanie raportów, sprawozdań i analiz w języku angielskim i niemieckim dla polskiego zarządu oraz centrali;
- naliczanie wynagrodzeń dla kilkunastu pracowników kancelarii samodzielnie lub pod nadzorem przełożonego.
Wymagania:
- minimum 2-3 lata doświadczenia w pracy w księgowości (najchętniej w międzynarodowym środowisku);
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i języka angielskiego;
- wykształcenie wyższe (preferowany kierunek: Finanse i Rachunkowość);
- chęć rozwoju w kierunku finansów, księgowości i kadr;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (głównie Excel);
- znajomość systemu Optima oraz Płatnik będzie atutem.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i kwalifikacji;
- doskonałą atmosferę pracy;
- dynamiczny rozwój w obszarze księgowości.