Do Twoich zadań będzie należało:
Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będą należały m.in.:
- Wsparcie zespołu w planowaniu oraz zakupie mediów na potrzeby kampanii reklamowych TV + Online video
- Realizacja założonych wskaźników oraz monitorowanie/rozliczanie kosztów kampanii
- Przygotowywanie analiz trendów rynkowych oraz ich śledzenie, analizowanie rynku konkurencji
- Współpraca z kluczowymi klientami firmy – budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji
- Przygotowywanie pełnych prezentacji dla Klientów
- Współpraca z agencjami/partnerami mediowymi
- Wspieranie zespołu w prowadzonych kampaniach
To właśnie Ciebie szukamy, jeżeli:
- Masz 2-letnie doświadczenie w pracy w domu mediowym
- Wyróżniasz się starannością, samodzielnością, dobrą organizacją pracy oraz traktujesz swoją pracę jako pasję
- Masz zdolności analityczne oraz doświadczenie w planowaniu mediów offline
- Biegle posługujesz się komputerem (MS Office) oraz narzędziami planowania i zakupu mediów
- Potrafisz bez problemu budować relacje zarówno z zespołem jak i klientami
- A język angielski w codziennej pracy nie jest dla Ciebie kłopotem
Co w zamian?
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Możliwość rozwoju kompetencji w zakresie planowania mediów offline, jak i zdobycia nowego doświadczenia w części online!
- Możliwość udziału w ciekawych, pełnych wyzwań i trudu projektach dla kluczowych międzynarodowych, jak i polskich graczy
- Bogaty pakiet szkoleń w ramach planowania mediów 360
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w wewnętrznych rekrutacjach w rozbudowanych strukturach firmy
- Niezbędne narzędzia pracy oraz pakiet socjalny to podstawa
- Świetna atmosfera pracy w jednym z najbardziej nowoczesnych biur w Warszawie
- Praca w jednym z najdynamiczniej rozwijających się domów mediowych