Opis stanowiska:
Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku będą należały m.in.:
- bieżąca weryfikacja i księgowanie dokumentów;
- bieżąca kontrola i rozliczanie kont rozrachunkowych oraz rejestrów;
- fakturowanie, kontrola płatności i wprowadzanie zleceń przelewu;
- pomoc przy rozliczaniu podatków (VAT, CIT).
Wymagania:
- praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa bilansowego i podatkowego;
- minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w księgowości;
- biegła znajomość języka angielskiego;
- doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym na stanowisku księgowej będzie dużym atutem;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera;
- odpowiedzialność i sumienność w wykonywaniu obowiązków;
- samodzielność.
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;
- możliwość rozwoju w renomowanym środowisku biznesowym;
- atrakcyjne wynagrodzenie.