Opis stanowiska:
- stała współpraca i rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników platformy informatycznej;
- wsparcie techniczne w zakresie obsługi systemów informatycznych;
- telefoniczne prowadzenie szkoleń przed i posprzedażowych z obsługi systemów;
- wsparcie Klientów firmy;
- oferowanie Klientom dodatkowych usług;
- prace analityczne w zakresie rozwijania baz danych – w tym z zastosowaniem sztucznej inteligencji;
- możliwość uczestnictwa w pracach badawczo – rozwojowych produktów informatycznych.
Wymagania:
- doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi klienta, sprzedaży, help desk lub e-commerce;
- bardzo dobra znajomość j.angielskiego, zarówno w mowie jak i w piśmie;
- mile widziana komunikatywna znajomość innych języków obcych: rosyjskiego, hiszpańskiego, ukraińskiego lub tureckiego;
- rozwinięte zdolności analityczne i interpersonalne;
- zainteresowanie nowymi technologiami i ich wykorzystaniem w dziedzinach nauki;
- wysoka kultura osobista, komunikatywność, samodzielność.
Oferujemy:
- pracę w międzynarodowej firmie, współpracującej ze środowiskiem naukowym;
- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;
- elastyczne godziny pracy, możliwość zatrudnienia w niepełnym wymiarze godzin;
- kompleksowe wdrożenie;
- możliwość zdobywania i poszerzania wiedzy we współpracy z zespołem specjalistów;
- możliwość awansu.