Opis stanowiska:
Do zakresu obowiązków będą należały m.in.:
- odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie biura i recepcji firmy;
- koordynacja korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej;
- pomoc w organizacji spotkań oraz wyjazdów służbowych;
- zarządzanie dostawami i przygotowanie zamówień do biura;
- drobne tłumaczenia z języka niemieckiego oraz języka angielskiego;
- pomoc w kompletowaniu i archiwizowaniu dokumentacji;
- inne zlecone zadania administracyjne.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2) – kryterium obowiązkowe;
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (min. B2) – kryterium obowiązkowe;
- znajomość obsługi pakietu MS Office;
- skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- zatrudnienie bezpośrednio przez naszego klienta w oparciu o umowę o pracę;
- atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet świadczeń dodatkowych;
- możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w środowisku międzynarodowym;
- lokalizacja firmy w ścisłym centrum Warszawy;
- praca w systemie zmianowym w godz. 8:00-16:00 lub 12:00-20:00.