Opis stanowiska:
Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku będą należały m.in.:
- współtworzenie strategii działań HR w obszarze rekrutacji;
- pozyskiwanie talentów z rynku;
- realizacja/nadzór nad procesami rekrutacyjnymi;
- wdrażanie rozwiązań z obszaru employer branding;
- opieka nad procesem wdrożenia nowych pracowników do firmy (onboarding);
- współpraca z managerami poszczególnych działów i planowanie zasobów ludzkich;
- współpraca z agencjami zewnętrznymi;
- zarządzanie budżetem działu HR i rekrutacji;
- przygotowanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne.
Wymagania:
- 4-5 lat doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu rekrutacji (najchętniej profili z obszaru mediów oraz technologii);
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego B2/C1;
- umiejętność pracy w dynamicznym, międzynarodowym środowisku;
- odpowiedzialność za powierzone zadania;
- kreatywność, proaktywność i skuteczność.
Oferujemy:
- pracę w jednej z największych grup mediowych w Polsce i na świecie;
- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów;
- zdobycie doświadczenia w branży mediowej;
- pracę w młodym, ambitnym i zgranym zespole.