Opis stanowiska:
- Koordynacja procesów rekrutacyjnych w Centrum Usług Wspólnych (SSC) dla regionu EMEA;
- Współpraca z agencjami rekrutacyjnymi;
- Pozyskiwanie kandydatur z różnych źródeł, selekcja cv, wybór najlepszych aplikacji, wstępna weryfikacja kompetencji wymaganych na stanowiskach;
- Koordynacja spotkań i wszystkich etapów rekrutacji;
- Możliwość wykorzystywania najwyższej jakości narzędzi do pracy rekrutera;
- Koordynacja działań Employer Branding dla potrzeb rekrutacyjnych.
Wymagania:
- Doświadczenie na podobnym, samodzielnym stanowisku Rekrutera– min. 3-4 lata; doświadczenie zdobyte w Centrum Usług Wspólnych (SSC) lub Agencji Rekrutacyjnej będzie dodatkowym atutem;
- Umiejętność pracy w anglojęzycznym środowisku;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie biegłym (C1/C2);
- Znajomość technik rekrutacyjnych (m.in. behavioural interview, assessment center);
- Umiejętność samodzielnego prowadzenia procesów rekrutacyjnych w dynamicznie rozwijających się strukturach międzynarodowych;
- Umiejętność prowadzenia kampannii PR oraz Employer Branding;
- Znajomość zasad prowadzenia rekrutacji zgodnie z przepisami prawa polskiego;
- Umiejętność biegłej obsługi programu MS Excel oraz programów iCIMS.
Oferujemy:
-
Umowa o pracę bezpośrednio u naszego Klienta oraz szeroki pakiet socjalny;
-
Rozwój zawodowy w środowisku międzynarodowym;
-
Atrakcyjne wynagrodzenie (7000-8000 PLN brutto w zależności od doświadczenia kandydata);
-
Doskonała atmosfera pracy.
-
Umowa o pracę bezpośrednio u naszego Klienta oraz szeroki pakiet socjalny;
-
Rozwój zawodowy w środowisku międzynarodowym;
-
Doskonała atmosfera pracy;
-
Atrakcyjne wynagrodzenie (7000-8000 PLN brutto w zależności od doświadczenia kandydata).